Şeffaf Ortodonti Diş Düzeltme Plakları
Ortodonti Diş Tellerine alternatif olarak evinizde veya işyerinizde rahatlıkla kullanabileceğiniz dişleri düzeltmeye %99 oranda başarılı olan şeffaf diş plaklarıdır.

0212 280 15 25 - 216 346 03 47 - 0532 438 13 03

Alt ön grup dişlerin çapraşıklığını, çarpıklığını veya yamukluğunu düzeltmede,
Üst çenedeki ön grup dişlerin çok ileri derecede olmayan çapraşıklıklarının çarpıklığının ve yamukluklarının düzeltilmesinde,
Basit çapraz kapanış dediğimiz diş ve çene hastalığında
Tel tedavisini kabul etmeyen hastalarda. İleri derecedeki diş yamuklukları veya diş çarpıklıkları için ideal değildir.

Ortodonti Şeffaf Diş Plak Tedavisi Şu Şekildedir;
Ortodonti Şeffaf Diş Plakları için uygun olup olmadığınıza karar vermek için klasik ortodonti muayeneniz yapılır. Diş ve Çene Röntgenleriniz incelenir.
Diş ölçüsü alınıp ağız içi modeli hazırlanır.Bu model üzerinde tedavi aşamasında kaç set plak kullanılacağına karar verilir. Her bir set 3 plaktan oluşmaktadır. Bu plaklar özel bir bilgisayar programı ile hazırlanır. Hasta tek bir plağı  ortalama 15’er gün takacaktır. Hafif derecede yer darlığı olan hastalar için ideal bir tedavi yöntemidir.
Her bir  şeffaf plak dişlerde ortalama 0.5 mm. hareket sağlar.
Plak tedavisi sırasında,  çapraşık dişlerde yer kazanmak için stripping denilen aşındırma işlemleri yapılır.

Şeffaf Diş Plakları ile Ortodonti Tedavisi bittikten sonra,  pekiştirme apareyi olarak da ortodontistiniz son plağı  takmaya devam etmenizi önerebilir. Ya da sabit retainer denilen dişlerinizin arkasından sabitleyici  bir tel takabilir.
Yemek yerken ve dişlerinizi  fırçalarken çıkarırsınız. Dişlerinizi  yemeklerden sonra fırçalar, iplikler ve tekrar şeffaf plağınızı takarsınız. Günde en az 15 saat takılması gereklidir.